Helpdeskmedewerker IT

32-40 uur

Nuenen

Mbo

Jouw vriendelijke glimlach is door de telefoon te horen! Dat jij alles op alles zet voor de ultieme klantbeleving vinden wij bewonderingswaardig. Als interne klanten/collega’s jou bellen, help je hen met hun 1e lijns-vragen van A tot Z. Jij bent iemand die goed doorvraagt, luistert en creatief bent in jouw dienstverlening. Daarom ben jij een perfecte match met onze openstaande functie!

Jouw job

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de organisatie, de (externe) klanten en je collega’s. Als Helpdeskmedewerker IT geef je support (telefonisch, e-mail of remote) aan gebruikers en sta je klanten professioneel te woord. Je draagt zorg voor een correcte en snelle registratie van incidenten, storingen, vragen en verzoeken in een geautomatiseerd systeem. De meldingen die je zelf kunt afhandelen pak je op en andere meldingen zet je door naar de 2e lijn. Daarnaast word je verantwoordelijk voor het opstellen van gebruiksinstructies op en werk je continu mee aan het verbeteren van de dienstverlening.

Groei met ons mee

En nu horen we je denken… “maar ik heb helemaal geen ervaring binnen de IT!”. Dat vinden wij niet erg. Wij helpen je graag met het behalen van een aantal diploma’s zodat jij met de juiste kennis goed beslagen ten ijs komt. Als organisatie groeien wij hard, en wij vinden het belangrijk dat jij meegroeit met ons! Je volgt de modules Microsoft Windows server 2008 R2 (70-640), Microsoft Installing and configuring W10 (70-698), ITIL Foundation V3.

Wat maakt jou die unieke collega?

Jij hebt een vurige passie voor klantcontact; een tevreden klant maakt jou een tevreden mens! Je organiseert je eigen werkzaamheden en bent nauwkeurig. Je bent gedisciplineerd en kunt helder communiceren. Je werkt graag in een ‘vrije’ omgeving waar jouw eigen input gewaardeerd en gestimuleerd wordt. Daarnaast begrijp je dat sommige zaken strak geregeld moeten zijn. Je behoudt overzicht en geeft prioriteiten aan verschillende taken. Daarnaast weet je de weg naar andere afdelingen te vinden.

Daarnaast weet je de weg naar andere afdelingen te vinden. Verder herken jij jezelf in meerdere van onderstaande kenmerken:

  • Je beschikt over een afgeronde mbo opleiding;
  • Je hebt een aantal jaar werkervaring binnen een dienstverlenende of klantenservice functie;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent gedreven, resultaat- en klantgericht;
  • Je hebt duidelijke affiniteit met ICT systemen en bent daarin enorm leergierig en hebt een onderzoekende houding;
  • Je weet je weg te vinden binnen Microsoft Office365.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een uitdagende functie met de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen binnen een (h)echt team waar iedereen mag zijn wie hij/zij is. We werken op een prettige manier samen binnen een informele sfeer. De Veldsink Groep is een gezonde, groeiende organisatie. We gaan graag een relatie met je aan met het oog op een langdurige samenwerking. En er is nog meer:

  • 29 vakantiedagen;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Medewerkerskorting op schadeverzekeringen;
  • Collectiviteitskorting op zorgverzekering;
  • Een bedrijfsrestaurant om prettig en lekker te lunchen;
  • De Veldsink Academy voor jouw ontwikkeling;
  • Voordeliger sporten;
  • Iedere 24e van de maand zie je jouw beloning op jouw bankrekening.

Geen klik angst?