IT Servicedesk Medewerker

32-40 uur

Nuenen

Mbo

Jouw vriendelijke glimlach is door de telefoon te horen! Dat jij alles op alles zet voor de ultieme klantbeleving vinden wij bewonderingswaardig. Als interne klanten/collega’s jou bellen, help je hen met hun 1e lijns-vragen van A tot Z. Jij bent iemand die goed doorvraagt, luistert en creatief bent in jouw dienstverlening. Daarom ben jij een perfecte match met onze openstaande functie!

Wat ga je doen?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de organisatie, de (externe) klanten en je collega’s. Als IT Servicedeskmedewerker geef je support. Dit doe je telefonisch, via ons service management systeem 4me, via e-mail of remote. Je klanten en eindgebruikers sta je professioneel en vriendelijk te woord. Je draagt zorg voor een correcte en snelle registratie van incidenten, storingen, vragen en verzoeken in een geautomatiseerd systeem. De meldingen die je zelf kunt afhandelen pak je op en andere meldingen zet je door naar de 2e lijn. Daarnaast word je verantwoordelijk voor het opstellen van gebruiksinstructies op en werk je continu mee aan het verbeteren van onze dienstverlening.

Groei met ons mee!
Ben je reeds een ervaren IT Servicedeskmedewerker of sta je nog aan het begin van je carrière, dan zijn we zeker geïnteresseerd in jou en moedigen we je aan om te solliciteren naar deze functie met veel groeimogelijkheden. Je kan doorgroeien naar skilled Servicedeskmedewerker en bieden je daarvoor de mogelijkheid om bijvoorbeeld aanvullende trainingen te volgen. denk hierbij aan ITIL-  of Microsoft trainingen.

Wat maakt jou die unieke collega?

Jij houdt ervan om onze klanten te woord te staan, verder te helpen of samen met hen een oplossing voor het gemelde probleem te vinden; een tevreden klant maakt jou een tevreden mens! Je organiseert je eigen werkzaamheden en bent nauwkeurig. Je bent gedisciplineerd en kunt helder communiceren. Je werkt graag in een ‘vrije’ omgeving waar jouw eigen input gewaardeerd en gestimuleerd wordt. Daarnaast begrijp je dat sommige zaken strak geregeld moeten zijn. Je behoudt overzicht en geeft prioriteiten aan verschillende taken. Daarnaast weet je de weg naar andere afdelingen te vinden. Verder herken jij jezelf in meerdere van de onderstaande kenmerken:

  • Je beschikt over een afgeronde mbo-ict opleiding;
  • Je hebt bij voorkeur werkervaring binnen een dienstverlenende of servicedesk functie;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent gedreven, resultaat- en klantgericht;
  • Je bent 32 tot 40 uur per week (parttime of fulltime) beschikbaar;
  • Je weet je weg te vinden binnen Microsoft Office365.

Over onze afdeling

Onze afdeling IT Services bestaat nu uit vaste medewerkers en tijdelijke externen die ons ondersteunen in de grote veranderingen die we aan het doormaken zijn. Het is onze taak om de IT infrastructuur van de Veldsink Groep operationeel en actueel te houden. Kernbegrippen daarbij zijn: prestatie, groei, veiligheid en beheersbaarheid. Best een uitdaging met meer dan 1400 eigen medewerkers en meer dan 900 onafhankelijke advieskantoren en intermediairs die op onze diensten vertrouwen. Collegialiteit vinden wij belangrijk. Niet alleen bij onze directe collega’s, maar ook bij alle andere collega’s in het land waar we support aan leveren. 

Over de Veldsink Groep

Wij zijn een familiebedrijf dat al sinds 1979 actief is binnen de financiële- en arbodienstverlening. Wat in 1979 begon met één advieskantoor (Veldsink Advies Nuenen), is inmiddels uitgegroeid tot een groep met meerdere bedrijven die samen de schakels binnen onze (keten)dienstverlening vormen. Landelijk zijn we met zo’n 1400 collega’s! De warmte, nuchterheid en betrokkenheid is hier dagelijks voelbaar en daar zijn we trots op. We groeien door ons ondernemerschap, gedrevenheid en door het feit dat alle medewerkers de kans krijgen zich optimaal te ontwikkelen.

 

Divisie IT & Development biedt solide en innovatieve oplossingen

Binnen de Veldsink Groep ontwikkelen wij zelf software. Dit doen we samen met de wereldwijde ontwikkel community op basis van open source. Door middel van de nieuwste technieken zijn we in staat om onze intermediairs en daarmee onze eindklanten te ondersteunen. Onze klanten bevinden zich in het hele land. Veldsink Groep bestaat uit 70+ advieskantoren, ruim 900 intermediairs die aan ons verbondenen zijn en 1400+ eigen medewerkers waardoor het iedere dag weer van cruciaal belang is om een hoge beschikbaarheid van onze IT-omgeving te bieden.

Met een steeds groter wordende hybride cloud-omgeving spelen we hierop in. Security en flexibiliteit zijn daarbij even belangrijk. Vraagstukken op het vlak van moderne infrastructuren, passende security, provisioning middels scripting (Infrastructure as Code) en costmanagement bieden voldoende uitdaging voor ons.  Naast eigen ontwikkelde applicaties beschikken we over een groot aantal ingekochte applicaties. Samen met onze samenwerkingspartners halen we het maximale uit deze applicaties. Juist omdat we binnen de Veldsink Groep te maken hebben met meerdere eigen identiteiten streven we ernaar de meest passende oplossing te bieden. Ondertussen hebben we dan ook een behoorlijk uitgebreid portfolio aan applicaties en leveranciers; van scale-ups tot aan grote softwarehuizen.

Doordat we continue groeien hebben we een team ingericht met volledige focus op integratie, conversie en rationalisatie. Overgenomen portefeuilles worden geanalyseerd en vertaald naar onze werkwijzen en systemen. Onze data migratie specialisten houden zich hier druk mee bezig, want data kwaliteit en integriteit zijn in onze branche van essentiële waarde. Omdat we één van de grootste volmachtbedrijven in Nederland zijn, beschikken we over veel data. Deze data helpt ons om (meer data gedreven) besturing mogelijk te maken. Maar faciliteert ons ook in onze ambitie om nog betere adviezen aan onze huidige en nieuwe klanten te geven. Al deze ontwikkelingen vinden plaats binnen ons prachtige familiebedrijf. Waar verantwoordelijkheid nemen en krijgen hand in hand gaan, en waar ondernemerschap echt wordt gewaardeerd. Bij ons willen we dat jij groeit. Want alleen dan kunnen we autonoom groeien als organisatie!

En wie wij zijn als mens? Dat zie je in de onderstaande aftermovie van ons personeelsfeest in 2022!

Wat bieden wij jou?

Voorop staat dat we het belangrijk vinden dat onze medewerkers kunnen groeien, dus jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling faciliteren we middels de Veldsink Academy. Uiteraard gaan we uit van jouw kwaliteiten en willen van je leren. Tegelijkertijd bieden we je ook onze eigen kennis en expertise aan en hebben we veel aandacht voor jou als persoon. We investeren op die manier in jou als onze nieuwe collega en gaan voor een langdurige samenwerking. Het betreft een parttime of fulltime baan waarbij je terecht komt in een (h)echt en informeel team. Je komt te werken op onze Veldsink Campus in Nuenen (naast Eindhoven, Noord-Brabant).

Waar je aan mag denken met betrekking tot onze arbeidsvoorwaarden? Naast je loon ontvang je een goed pensioen, 29 vakantiedagen, een reiskostenvergoeding, de mogelijkheid om thuis te werken (inclusief thuiswerkplek en een thuiswerkvergoeding) én via Veldsink Groep kun je voordeliger sporten door de kosten van je sportabonnement door te geven aan ons!

Kom jij ons team versterken met jouw kennis en kunde en ben je er klaar voor om verder met ons te bouwen aan onze IT divisie? Dan kijken we uit jouw naar jouw sollicitatie en mag je jouw cv sturen naar recruitment@veldsinkgroep.nl t.a.v. Robin Overweel (Corporate Recruiter).

Zij neemt binnen één werkdag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken! Heb je een andere vraag? Neem contact met ons op via de onderstaande knop.